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Patch v3204 erschienen, ...enthält offiziellen No CD Patch!!!
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Deutschmaschine
Geschrieben am: 17.05.2004 21:49:52


Wicked Sick


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Das vorgehen von Epic Games kann ich nur begüßen! good.gif Der erste Patch für UT2004 und schon ein offizieller No CD Patch inklusive! Genial. heavy.gif Immer die DVD hervorkramen stört doch auch wirklich. ranting.gif Kann jedem nur empfehlen das Upgrade zu machen!

Die Aktualisierung ist komplett kompatibel zur Retail-Version und vorhergehenden Patches. Server und Clients können unabhängig von der Versionsnummer miteinander kommunizieren. Die Dateien "ut2004.ini" und "user.ini" werden nicht überschrieben, es sei denn es müssen gewisse Einstellungen aktualisiert werden.

Download hier!

Komplette Übersicht aller Änderungen:
QUOTE
Onslaught related:
- Teams will now swap sides after each Onslaught round by default. This is configurable in the game settings menu.
- Fixed flying Leviathan exploit where Leviathan can be based on another vehicle.
- Fixed Leviathan pushing exploits by limiting the Leviathans max speed.
- Fixed Tank pushing exploits by limiting max speed unless falling.
- Node location names show up correctly in network games.
- Fixed terrains with a negative scale not showing PowerNodes.
- RadarMap can no longer be moved off-screen using the HUD configuration menu.
- Fixed possibility of ion cannon volume in ONS-Severance killing someone entering it without giving them warnings first
- Fixed bots getting stuck next to a vehicle because they didn't think they were close enough to enter
- fixed players getting out of vehicles into water

Invasion related:
- Fixed Invasion ammo not replenishing at end of wave
- Fixed Invasion's ScoreKill() not notifying GameRules when monster kills a player

General Game play:
- fixed which anim is played during sniper zoom (removes log warnings)
- fixed redeemer reticle being affected by HUD opacity setting
- fixed skaarj playing taunt anims
- make sure no wrap around on multikill numbers
- call takefallingdamage() on wall dodge to prevent it being used as an exploit for avoiding damage on long falls
(can still use wall dodging anywhere you could before, you just take damage if you are falling too fast).
- fixed miscellaneous game code log spam.
- UTClassic Rocket fix for delay before can fire again after loading up 6 rockets
- fixed zoom instagib beam positioning
- improved hidden lightning gun beam positioning
- fixed bioammo positioning
- force correct default character, even if PRI hasn't been replicated yet
- force same character as player is using - players using bForceDefaultCharacter must use a valid forced character as their own model
- improved team balancing in network games

Single Player:
- added profile fix to unlock chars (where due) for "old" profiles

______________________________________________________________
>>> Ready to scream, ready to die! >>> Hypnoskull
>>> Counting all the assholes in the room. Well I'm definitely not alone. >>> Volbeat
>>> I piss on your face while you suck on my cock. >>> Scars on Broadway

Engine is running on: Intel Core i7-2700K @ 3,5 GHz // 32 GB Corsair Vengeance LP DDR3 RAM // ASRock Z77 Pro3 // Gainward NVIDIA GeForce GTX 770 Phantom 2 GB // Samsung 850-Serie SSD // Windows 8.1 Pro 64-Bit

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Deutschmaschine
Geschrieben am: 22.05.2004 18:37:09


Wicked Sick


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Mit Patch 3204 wurde auch eine bessere Unterstützung (allerdings noch experimentell) für DirectX9 implementiert. Das kann zur Folge haben, dass bei DirectX 9 kompatiblem Karten Grafikeffekte besser aussehen und die FPS Zahl ansteigt. Aktivieren kann man diese Grafikschnittstelle in der "UT2004.ini". Den folgenden Eintrag suchen:

QUOTE
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice

Und anschließend das Semikolen am Anfang der Zeilen tauschen:

QUOTE
[Engine.Engine]
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice

Den Framegewinn merkt man nur auf UT2004 Maps, jedoch nicht auf denen aus UT2003 - die ja nach wie vor kompatibel sind.
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